Navigatie Link overslaanHome » Over BOVAG Verzekeringen » Nieuws » Opnieuw geslaagd voor het Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Opnieuw geslaagd voor het Keurmerk Klantgericht Verzekeren

donderdag 17 september 2015

Op 4 december 2014 werd bekend dat Bovemij Financiële Diensten (BFD) ook de komende twee jaar het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) mag voeren. BFD kwam in één keer door de beoordeling van de Stichting toetsing verzekeraars terwijl de eisen waaraan een verzekeraar moet voldoen fors waren aangescherpt.

Marketing manager Henk Pieters van BFD: “Wij zijn erg blij en trots op onze medewerkers dat we opnieuw door de beoordeling zijn gekomen. Goede service naar klanten en betrouwbare kwaliteit van dienstverlening staan bij ons hoog in het vaandel. Het behalen van het Keurmerk is voor ons een bevestiging dat we goed bezig zijn. Uiteindelijk gaat het er natuurlijk om wat onze klanten van ons vinden. Wij vragen continu de klanttevredenheid uit bij onze klanten en tonen dit ook real-time op onze website.Dit toont wel aan dat we, naast het behalen van het Keurmerk, ook iedere dag actief bezig zijn met klanttevredenheid.

Beoordeling
Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren eist onder meer van verzekeraars dat zij helder communiceren over hun verzekeringen. Beoordelaars van de stichting en een consumentenpanel beoordelen de informatie van verzekeraars. Zij zien erop toe dat de klant de verzekering begrijpt en het antwoord kan vinden op zijn vragen over de verzekering. Daarnaast beoordeelt de stichting of de verzekering geschikt is voor de klant, de dienstverlening van de verzekeraar optimaal is en hun kwaliteitssysteem de realisatie van bovenstaande eisen waarborgt. Ron van Kesteren, directeur van de stichting die het Keurmerk uitgeeft: “Met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren toont BFD opnieuw aan dat de klant kan rekenen op begrijpelijke informatie, geschikte verzekeringen en een optimale dienstverlening. Wij feliciteren BFD van harte met het behoud van het Keurmerk."

Over het Keurmerk Klantgericht Verzekeren
Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren wordt uitgegeven door de Stichting toetsing verzekeraars. Bij een bedrijf dat het Keurmerk mag voeren, kunnen consumenten erop vertrouwen dat de verzekeraar zijn beloftes nakomt en goede service biedt. Zo garandeert het Keurmerk een continue kwaliteit van dienstverlening en klantgerichtheid van een verzekeraar.

Over Bovemij Financiële Diensten

Bovemij Financiële Diensten is onderdeel van de Bovemij Verzekeringsgroep, gevestigd in Nijmegen. Bovemij Financiële Diensten is uitvoerder van de merken Polis Direct en BOVAG autoverzekering en diverse private labels zoals de Toyota, Peugeot en Hyundai polis. Bovemij Financiële Diensten biedt de autobranche full-service mobiliteitsoplossingen. Een verzameling van services om klanten mobiel te maken én te houden. Belangrijke onderdelen in dit pakket zijn financiering, autoverzekering, pechhulp en aanvullende garantie. Met dit complete pakket zorgt Bovemij Financiële Diensten ervoor dat al onze klanten altijd mobiel blijven.

Reacties

Reacties

Er zijn nog geen reacties