Navigatie Link overslaanHome » Klantenservice » Contact
Reden Contact Wijze contact Reactietermijn
Service
Bij de afdeling service kunt u terecht voor informatie-verzoeken over bestaande verzekeringen, het doorgeven van wijzigingen en het opvragen van documenten en gegevens.

Telefoon: 024-366 56 97 (lokaal tarief, plus eventuele kosten van uw (mobiele) telefoon)
Maandag t/m vrijdag
van 08.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag
van 10.00 tot 15.00 uur

Bekijk het keuzemenu

Maximale wachttijd
5 minuten

E-mail:

bovag.service@bovemij.nl

7 dagen na ontvangst
Post: 14 dagen na ontvangst
Chat: Maandag t/m vrijdag
van 09.00 tot 17.00 uur
Live
Verkoop
Bij de afdeling verkoop kunt u terecht voor informatieverzoeken en advies over onze verzekeringen en onze dienstverlening.
Ook kunt u direct telefonisch een verzekering afsluiten.

Telefoon: 024-366 56 97 (lokaal tarief, plus eventuele kosten van uw (mobiele) telefoon)
Maandag t/m vrijdag
van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag
van 10.00 tot 15.00 uur

Bekijk het keuzemenu

Maximale wachttijd
5 minuten

E-mail:

bovag@bovemij.nl  

7 dagen na ontvangst
Post: 14 dagen na ontvangst
Schade
Bij de afdeling schade kunt u terecht voor het melden van schade. Voor ons hét moment waarop wij er voor u willen zijn. Kijk ook bij Schade melden. U kunt ook terecht voor vragen over schadebehandeling.

Telefoon: 024-366 56 97 (lokaal tarief, plus eventuele kosten van uw (mobiele) telefoon)
Maandag t/m vrijdag
van 08.00 tot 18.00 uur.

Bekijk het keuzemenu

Maximale wachttijd
5 minuten

E-mail:

bovag.schade@bovemij.nl

7 dagen na ontvangst en

14 dagen na ontvangst van een schade aangifte formulier

Post: 14 dagen na ontvangst

Mobiel schade melden:

(alleen bij autoschade)

www.mobielschademelden.nl

7 dagen

Over bellen met BOVAG Verzekeringen

Lang wachten aan de telefoon is vervelend en bovendien lopen de kosten voor het telefoongebruik onnodig op. Wij staan u daarom graag te woord binnen 5 minuten. Als dat niet lukt, omdat het bijvoorbeeld erg druk is, kunt u een voicemail inspreken. Na een automatische meldtekst spreekt u uw naam, telefoonnummer en het gewenste terugbeltijdstip in. Wij nemen dan contact met u op.

Bekijk hier hoe het menu van het BOVAG Autoverzekering call center werkt.

U kunt ook via de website aangeven dat u door ons gebeld wilt worden. Maak hiervoor gebruik van de bel mij terug-functie.

Zakelijke gegevens over ons

BOVAG Verzekeringen is een label van Bovemij Financiële Diensten B.V.

Bovemij Financiële Diensten B.V. is onderdeel van Bovemij Verzekeringsgroep, dat onderdeel is van de brancheorganisatie BOVAG.
Kamer van Koophandel Handelsregister: 10042299
AFM-inschrijvingsnummer: 12010584

Klachtenprocedure

Wij bieden u graag de beste producten en service. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Daarvoor kunt u bij ons een klacht indienen. Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Wij lossen het probleem dan graag met u op en kunnen onze dienstverlening verbeteren. Om klachten zorgvuldig te behandelen neemt BOVAG Verzekeringen iets meer tijd. Wij streven ernaar om klachten binnen 14 dagen af te handelen. Kijk voor meer informatie op de pagina klachtenprocedure.

Contactformulier
Tot slot kunt u uw vraag ook stellen via het contactformulier. Wij nemen dan binnen één werkdag contact met u op.
Adresgegevens
Bezoekadres Postadres Portvrij adres

Takenhofplein 2
6538 SZ Nijmegen
Bovemij Financiële Diensten
Postbus 7000
6503 GM Nijmegen
Bovemij Financiële Diensten
Antwoordnummer 1414
6500 VD Nijmegen

Start een chat

Heeft u een vraag over een van onze verzekeringen? Stel hem aan onze klantenservice medewerker