Bereken premie voor uw auto
Een verhuizing geeft u telefonisch, per e-mail, schriftelijk, via de chat of via het formulier op onze website door. Wanneer u een thuispakket heeft, raden wij aan uw verhuizing telefonisch door te geven. We passen dan meteen de gegevens van de woning voor u aan.
Uw nieuwe rekeningnummer geeft u telefonisch, per e-mail, schriftelijk, via de chat of via het formulier op onze website door.
Belangrijke wijzigingen moet u binnen 30 dagen aan ons doorgeven, zodat wij precies weten welk risico wij voor u verzekeren.
Onder deze belangrijke wijzigingen vallen: - wijzigingen in uw persoonlijke gegevens (adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankrekeningnummer). - het aanschaffen van een nieuwe auto of verkopen van uw huidige auto. - veranderingen in de geldigheid van uw rijbewijs, zoals het verlopen of invorderen hiervan. - het overlijden van een familielid die bij ons verzekerd was. Wij zetten dan de verzekeringspolis op tijd stop of schrijven hem over op een andere naam.
Ja, u kunt in termijnen betalen: per halfjaar, per kwartaal of per maand. Een maandelijkse betaling is alleen mogelijk wanneer we het bedrag automatisch van uw rekening mogen afschrijven. Er wordt bij een betaling in termijnen een toeslag berekend. Het is dus voordeliger om in één keer te betalen. De termijntoeslagen zijn:
Maandbetaling: 6%Kwartaalbetaling: 5%Halfjaarbetaling: 4%
Nee, u betaalt niets extra wanneer u kiest voor een betaling per acceptgiro.
Bij betaling per acceptgiro heeft u 21 dagen na de vervaldatum de tijd om de premie aan ons te betalen. De vervaldatum staat vermeld op de acceptgiro.
Bij betaling per automatische incasso spreken wij bij het afsluiten van uw verzekering een incassodatum met u af. Op deze datum sturen wij onze incasso-opdracht naar de bank. In verband met de overgang naar IBAN (International Bank Account Number) wordt uw premie enkele dagen later (het aantal dagen verschilt per bank) daadwerkelijk van uw rekening afgeschreven. Deze tijd heeft uw bank nodig om te controleren of u een machtiging voor automatische incasso heeft afgegeven. Als de automatische incasso niet lukt, proberen wij nogmaals te incasseren. Lukt dit ook de tweede keer niet, dan ontvangt u een acceptgiro voor de openstaande betaling.
Nee, voor onze verzekeringen worden geen poliskosten in rekening gebracht.
U kunt uw opzegging telefonisch of schriftelijk (per e-mail, post of fax) aan ons doorgeven. Nadat wij uw opzegging in behandeling hebben genomen, ontvangt u een schriftelijke bevestiging van de beëindiging van ons.
In de polisvoorwaarden die voor u van toepassing zijn, kunt u terugvinden wanneer u kunt opzeggen.
Wanneer uw auto verkocht is, kunt u uw verzekering natuurlijk altijd stopzetten. U kunt een scan of kopie van het vrijwaringbewijs naar ons toesturen, of even bellen.
Ja. De premie die u teveel heeft betaald, wordt teruggestort op uw bankrekening.
Wij bellen u graag terug op het tijdstip dat u uitkomt
Bel mij terug
Met de autoverzekering heeft u geen gedoe bij schade: